Sådan hjælper vi dig bedst
Ved akut behov for lægehjælp mellem kl. 8 og 16 ringer du på vores hovednummer. Efter kl. 12 vil du blive henvist til vores akutnummer.
Har du brug for øjeblikkelig hjælp ved akut livstruende sygdom eller tilskadekomst, så ring 112. Du kan ringe 112 døgnet rundt.
Derudover tilbyder klinikken:
Telefonkonsultation mellem kl. 8 og 9: Her kan du komme i direkte kontakte med læge/sundhedspersonale for bookning af tid samme dag, modtage prøvesvar efter aftale, få svar på simple spørgsmål.
Tidsbestilling og receptfornyelse er mellem kl. 9.30 og 12:
Konsultation: Akutte konsultationer bookes mellem kl. 8 og 9 i telefonkonsultationen. Hvis du har fået akut tid er tiden kun til den akutte problemstilling.
Almindelig, forudbestilte konsultationer: Hvis du har flere problemstillinger, så hjælp dig selv og lægen med at prioritere, så vi når det vigtigste først. Da der er begrænset tid i konsultationen, og da vi gerne vil behandle dig fagligt tilfredsstillende og grundigt, kan vi ikke altid nå det hele i én konsultation, og du vil få ny tid til opfølgning.
Konsultationer efter kl. 16 kan aftales om onsdagen ved specifikke behov.
E-mail konsultation: Egner sig til korte, afgrænsede problemstillinger, der ikke kræver fremmøde. Forventet svartid kan være op til 3 hverdage. Vi bestræber os på at svare så hurtigt som muligt. E-mail konsultation kan ikke anvendes til akutte problemstillinger eller tidsbestilling.
Videokonsultation: Klinikken tilbyder videokonsultation efter konkret aftale.
Planlagte telefonkonsultationer: Kan aftales til svar på mere komplekse problemstillinger.
Sygebesøg: Kan aftales på forespørgsel og efter lægens vurdering.